Norsk gründer i Forbes - Fjellflyt omtalt i verdens største businessmagasin

Norsk gründer i Forbes

Dette er så kult at jeg knapt vet hvordan jeg skal få sagt det, for

Verdens største businessmagasin skriver om Fjellflyt! 

Forbes har 30 millioner unike besøkende på Forbes.com hver måned. Dette drømmeaktige scenarioet har altså skjedd:
Journalist Alison Coleman skriver om innovative gründerbedrifter og vier en hel artikkel til Fjellflyt

...og beskriver undertegnede som the Norwegian Timothy Ferriss (en amerikansk gründer og forfatter som står bak bestselgere som 4 Hour Workweek).

Artikkelen blir så mye delt i sosiale medier av Fjellflyt-gjengen at den blir TOPP 7 i kategorien Most Popular: Trending Articles på Forbes.com

...et nettsted som har 30 millioner unike besøkende i måneden,

blir regnet som #1 - verdens mest besøkte nettavis for business, entreprenørskap og ledelse.

...og hovedsaklig blir lest av gründere, ledere og andre innflytelsesrike personer som brenner for å gjøre en forskjell.
Kort oppsummert: Flere tusen Forbes-lesere verden over har fått kjennskap til oss i Fjellflyt-gjengen, bare 1 år og 4 måneder etter at bedriften ble stiftet.

(Og er du ikke med ennå, så bli med i gruppa Walking Movement på G+)

Nå er det din tur! Slik kan du få presseomtale der DU vil

  1. Lær hvordan du får redaksjonell omtale. Les om det, eller meld deg på Gründertrening om du vil ha PR (gratis redaksjonell omtale) som en av bedriftens strategier.
  2. Tren! Det gjelder å tenke stort (FORBES), men starte smått (med en epost til lokalavisa)
  3. Få hjelp til å finslipe budskapet ditt så du får gjennomslagskraft for de ideene DU brenner for. Den største jobben er å finne ut hva du skal si, og det er vrient i vakuum.

En peptalk om du synes at "veien til 30 millioner potensielle lesere i Forbes" virker uoverkommelig lang

Noen mennesker hører suksesshistorier (som å bli omtalt som norsk gründer i Forbes) og tenker "Fint for dem, men det klarer ikke jeg".

Gründerspirer er av en annen mening, og derfor tror jeg du og jeg er på linje. Vi tenker at dette er det endelige beviset på at vanlige mennesker kan få til ekstraordinære ting!

Starte bedrifter og sånn.

Og på veien dit må vi gjøre ting vi ikke tør. Og vi opplever ting som er så store at vi ikke engang har drømt om å oppleve dem.

Men så skjer de altså, før vi aner det.

Begynnelsen er alltid å starte med det vi har. Vi finner ut hva som er helt spesielt med ideene våre som samtidig er verdifullt for kunden, og trener på å formidle det.

90 prosent av å starte en lønnsom gründerbedrift er kommunikasjon.

Du vet, ideene gjør ingen særlig nytte om de sitter fast inne i hodet ditt.

Du har det i deg. På tide å få det ut. Norwegian Style.
Slik tør du lage noe andre har laget før
Reise utenlands med barn og bedrift - javisst!